Nej vi vill inte ha er hjälp

2008-10-15 @ 15:43:41
Igår så var mamma och jag på Harald Nyborg för att köpa flyttlådor.
När vi var påväg till bilen så sa mamma att hon skulle se om de gick in i baksätet.

Mamma: "Sen kommer vi säkert stå där som idioter och inte få in det"
Sen började mamma försöka trycka in lådorna. Och det gick såklart inte.
Jag vände mig om för att se om någon kollade. Då ser jag tre stycken invandrare peka och kolla på oss.

Jag: "Mamma, det är tre stycken som pekar på oss"
Mamma: "Skojjar du eller?"
Jag: "Nej och nu är de påväg hit"
Mamma: "Jag hatar dig"

Sen börjar de närma sig och mamma blir uppstressad och nervös för nu är det en jobbig situation och där står hon som en idiot. Jag föreslår att jag kan dra på andra sidan. Då skulle vi ju inte alls se ut som idioter.
Mamma förstår att vi aldrig kommer få in dem. Så hon öppnar där bak och ska ta in det. Männen närmar sig och skriker "nej nej nej" Jag börjar asgarva och mamma påpekar att hon inte behöver hjälp och fräser åt mig att ta tag i andra sidan och lyfta in det.

Men det var lite svårt för mig att hjälpa till, för jag mest skrattade så jag grät.
Jag satte mig i bilen och asgaravde. Tillslut började mamma och skratta och rivstartade där ifrån.

Det var nästans så hon slängde allt på gatan för att slippa stå där som en idiot och bara köra där ifrån.


Det var en rolig dag.



PUSS

Kommentarer
Postat av: sis

HAHAHAHHAA, gulligt ;p

2008-10-15 @ 22:38:22
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0