Nudlar

2008-10-05 @ 22:08:33
Det är vad jag om en månad kommer att få leva på.
Den 1 novemeber, sitter och Filippa i våran lilla lägenhet och mår otroligt bra.
Lyckan känns total.

Jag vet att jag har varit ganska så upptagen på senaste tiden.
Filippa kom hem i onsdags och det gjorde mig lycklig.
Det blev utgång på kvällen och trevligt var det.

Sen har vi umgåtts sedan dess tills hon åkte hem i lördags då jag åkte till min moster och sov där.
Just nu sitter jag och kollar på "Fun with dick and jane"

Nu ska jag snart sova, för imorgon blir det till att ringa en massa företag i Lund.

Lovely, puss!

Kommentarer
Postat av: tessie

kim. ni kommer få besök av mig och då ska jag ta med mig lite mat mhm!!!



KISSES HUN!

2008-10-07 @ 21:51:55
URL: http://murdermile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0