080923

2008-09-23 @ 14:34:56
Hello everybody.

Har hållt på att städa nu hur länge som helst känns det som. Inte alls roligt. Försöker få tag på Jeanette för att se om vi ska fika sen idag eller inte. Sen ikväll hade jag tänkt att jag skulle sova hos A. Är fortfarande lite förkyld men jag har såklart min bästa kompis nässprayet med mig ikväll. Så jag överlever nog. Måste snart göra mig iordning. Men jag finner inte det så roligt faktiskt om jag ska vara ärlig.

Fick mitt lönebesked idag. Lycka kände jag när jag öppnade det ska jag säga. Och äntligen har de rättat till min lön. Som den ska vara. Har fårr 91 kronor betalt hur länge som helst men nu har de äntligen rättat till den till 102 efter jag har gnällt på dem att fixa den.

Well, nu ska jag fortsätta städa det mesta och se till så att det blir färdigt någon gång. Är sjukt sugen på en kaffe så det blir ett måste när jag kommer in till stan sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0