Bilstädning

2008-09-21 @ 13:16:41
Jag vaknade ungefär vid tolv idag. Riktigt skönt är det att sova ut. Sen låg jag bara och myste undet täcket tills någon började banka på någonting utanför mitt fönster. På helger borde man inte få hålla på med sådant. Inte utanför mitt fönster iallafall.

Blev lite sallad till frukost idag som blev över sedan igår.
Pappa fick för sig att jag och min älskade syster skulle städa hans bil. Jo men visst. För den kör ju jag så ofta. Pappa har en skit stor bil! Dessutom automatare, jag gillar inte automatare. Dessutom kan man inte se ut där bak. Vilket gör det svårt om man ska backa.
Men ja. Städa den fick vi iallafall.

Nu är jag sjukt sugen på McDonalds. Det hade inte varit helt fel.
Men jag ska fortsätta mysa i min säng och vänta på pizzan ikväll. MUMS.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0