Flytt på g?

2008-09-18 @ 23:21:54
Jaha, helt plötsligt så bara kände jag att hela mitt liv förändrades över en natt.
Som ni alla vet så flyttade Filippa till Göteborg i måndags. Och nu så, ja. Drar antagligen jag också. Det känns helt sjukt och overkligt.
så jag har suttit hela kvällen och bara kollar upp jobb i götet. Filippa håller på att leta större lägenhet. Just nu är hon inneboende hos sin syster. Så ja. Herregud det är en sådan stor förändring för mig att bara packa ihop allting och dra. Det är inte riktigt likt mig, men det känns så befriande.

Well, nu ska jag leta vidare och känna mig ännu mer frustrerad.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kan jag tänka mig. Ska nog läsa den. Men är inte den hur tjock som helst?

2008-09-19 @ 07:11:01
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Göteborg?! Oj, det var inte den lilla biten :O

2008-09-19 @ 09:48:51
URL: http://musiklivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ska INTE flytta!

2008-09-19 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0