Home, sweet home.

2008-09-16 @ 19:26:23
Sov som sagt i Näsby igår. Det blev en ganska så sen natt. Men jag hade otroligt roligt.
Sen väckte min bror mig imorse. Sen tog han bussen ut till Ahmed och stannade där i någon timme. Innan vi drog vidare in till centrum igen. Drog ut till mitt jobb och kollade på en säng som ahmed ska köpa.
Just nu så sover vi på golvet på madrasser. Kanske inte så jätte härligt. Men det funkar. Han ska iallafall köpa en 160 säng nu. Vilket jag anser är mycket bättre. Jag sover i en 160 säng själv.
IT IS HEAVEN.

Anyway. Nu ska jag käka varma mackor och sen ska jag och min kära bror kolla på "inte utan min dotter".
Jag har läst boken och den är grymt bra. Så jag har ganska så höga förhoppningar. Blir nog en liten recension senare.

Ska antagligen ringa philly och fråga hur livet är i Göteborg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0