Hund-kräk

2008-09-30 @ 01:26:33
Jag kan inte sova, fast jag borde. Imorgon ska jag åka till Jysk och böna och be att min chef ska låta mig jobba lite i october. Jag gillar inte att behöva böna och be, men detta är en nödsituation. Verkligen i nöd.
Så imorgon ska jag dit tidigt på morgonen för att sen efter det bege mig till Lund med min syster.

Min hund är inget kräk. Men däremot var kräk vad som kom upp ur henne för ett tag sen. Och det  var otroligt äckligt. Min bror vägrade ta upp det. Eftersom endast han och jag är hemma, så fick det bli jag som tog upp det. Det var nästan så att jag själv skulle behöva springa in på toaletten and you know what..

Nu ska jag försöka få min skönhetssömn.

PUSS

PS: Philly snart så jävlar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0