I wanna be faster, stronger, better

2008-09-18 @ 18:12:13
I just wanna be MADE.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på MADE. Det är ett ganska så roligt program som går på MTV som handlar om människor som vill bevisa något. Som vill bli gjorda in till något.
Idag är det om en kille som vill bevisa att han kan vara graciös och vill bli "made" till "ballroomdancer".
Well roligt tidsfördriv.

Någon som har någon snabbkur mot hosta och förkylning. Just nu ligger jag bara i sängen och hostar som en idiot. Näsan rinner och jag vill bara sova. Men det går inte riktigt för sig. Om ett tag ska jag köra in till stan för att gå på min dans. Men det blir nog ingen dans för mig idag. Men får kolla på vad de lägger till för något. Sen måste min syster in så hon kan få träna.

Efter dansen ska jag nog köpa lite Ben&Jerrys bara för att det är så förbannat gott och lite godis och läsk. Sen blir det en myskväll framför tv:n. Om någon vill komma och göra mig sällskap så är ni otroligt välkomna så slipper jag känna mig ensam ikväll.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0