I'm no superman

2008-09-20 @ 11:08:41
Det var meningen att jag skulle sova ganska så tidigt igårkväll för att jag skulle få lite sömn och kanske bli lite bättre.
Innan jag skulle sova så skickade jag ut sms för att kolla hur mina vänner mår. Mest för att jag har blivit anklagad för att inte bry mig om mina vänner och bara otroligt kall. Fast det där egentligen inte alls är jag. Jag är egentligen väldigt omtänksam.

Anyway. Först fick jag ett samtal från min kära vän Tommy som var fyllechaffis för kvällen. Det var lite ovanligt att prata med honom nykter en fredagskväll. Lite problematiskt att prata i telefon när min kära syster låg och sov bredvid mig.
Efter det så ringde min vän Sebbe från Lund. Han var däremot inte sådär jätte nykter. Mer åt det berusade hållet. Men det var iallafall otroligt trevligt att prata med honom om allt mellan himmel och jord.

Så det blev en ganska så sen natt iallafall. Med en tidig morgon, pågrund av rinnande näsa.
Nu ligger jag har och zappar mellan Scrubs, Fab 5 och Cheaters. Inget roligt alls för mig idag alltså.

Vad har ni andra för er idag då?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0