John Blund

2008-09-02 @ 23:41:18
Jag är trött, förbannat trött.
Ligger och kollar på sex and the city som är en av de bästa serierna som finns. Efter one tree hill.
Har även spelat Sims. Köpte sju skivor för 99:-. Och nu knarkar jag the sims som Marcus
uttryckte det så fint på bussen hem från stan.

Jag är även grymt sugen på att ut och gå en riktigt lång runda med mp3:n i öronen och hunden med mig och bara njuta. Funderar på om jag ska göra det någon gång i veckan. Om jag hinner. Det är lite svårt när man jobbar ungefär hela tiden.

______

Du betyder mycket för mig. Du är en av mina bästa vänner. Att du tror att jag försöker hitta på ursäkter för att slippa träffa dig, sårar mig. Du förstår mig helt enkelt inte.
Jag hamnar ibland i svackor som kan vara ett bra tag. Då hör jag inte av mig till folk och är allmänt less på allting.
Sen att du tror att jag inte vill ha med dig att göra, det gör ont.
Men jag har varken tid eller ork till att försöka övertala dig. Du får tro mig, eller inte tro mig.
Jag önskar jag orkade, men det gör jag inte.

Att du min bästa vänn, tror detta om mig. jag vet inte vad jag ska säga.
Men detta är sådan jag är. Kan du inte leva med det, så finns det inte mycket jag kan göra.

Nu ska jag ringa min kära A. Vara en underbar flickvän och sen sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0