Jysk,

2008-09-02 @ 22:26:27
Jag är så trött på mitt jobb så jag vill spy.
Ibland kan det kännas ganska trevligt när man har en massa trevliga kunder.
Men jag är så trött på att underskattas att jag vill köra upp något i röven på Jysk.

Men jag ska tacka gudarna för Terese.
För er som inte vet vem hon är så är hon en underbar kollega till mig,
men ännu viktigare en väldigt underbar och viktigare vän.
Utan henne så hade jag lagt av med det här för länge sen.
Sen nu ska hon sluta :(. Det är riktigt tråkigt.
Dessutom så ska hon flytta till Helsingborg, det är ännu värre. Men jag lovar att jag ska åka dit och terra henne som bara den!

___________________

Sen tycker jag att du kan lägga ner ditt jävla bullshit.
Du sjunker bara i allas ögon.
Kalla mig vad du vill. Jag tar inte åt mig. För inget som kommer från dig
gör så stor inverkan på mig. Det enda du är för mig, eller rättare sagt. Du är ingenting.
Du är ingen kung, inte ens någon man.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Kungen

hahahaha och? vem säger att jag bryr mig om vad andra tycker? haha.

ta inte åt dig ok, men säg inte att inget som kommer från mig har inverkan på dig...asså..jag kan hur lätt som helst förstöra ditt liv..så haha...och jag ska göra det också....vänta och se...kanske inte nu...kanske inte om 1 år...men om 10-15 år kanske? tänk dig vad 10-15år av hat kan göra med ett sinne

2008-09-03 @ 02:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0