mys med sis'

2008-09-19 @ 22:07:42
Jag har bara legat och vilat hela dagen. Det har verkligen behövts. Har inte pratat med någon idag. Har inte riktigt orkat.
Har faktiskt umgåtts med min syster idag. Det har varit mycket trevligt. Mina syskon är mina bästa vänner! De bästa som finns.
Hon fick iallafall ut mig lite. Vi gick till affären och handlade chips, dippa, cashewnötter och godis. Sen har vi bara suttit bänkade framför tv:n och tittat på en massa program.
Jag har varit beroende av mitt nässpray hela kvällen. Det är så härligt att bara kunna andas.

Well nu ska jag ringa A. Sen ska jag väll sitta här resten av kvällen. För jag kommer nog inte kunna somna inatt heller.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0