Panik

2008-09-15 @ 02:46:19
Klockan är nu 02.41 och jag sover inte. Jag förstår inte. Har varit så otroligt trött hela dagen. Men sen när jag kommer hem och ska sova. Så kan jag bara inte.
Söndagar är alltid konstiga dagar för mig. Hur trött jag än är, så kan jag aldrig sova. Och när jag försöker sova, så kan jag inte för att ingenting känns bekvämt. Det är antingen för varmt. Eller så är jag konstant kissig. Om jag tar väck täcket för att det är varmt så fryser jag på direkten.
Det är riktigt jobbigt. Samma sak varje söndag.

Jag har så tråkigt att jag har pratat politik med folk på internet. Det är inget fel med att snacka poltik det är säkert jätte intressant att få höra allas åsikter. Om man kan något, vilket jag dock inte kan. Jag mest säger "jaha, ja, okej" eller håller med personen fullt ut.
Så tråkigt har jag.

Men nu ska jag terra lite folk på msn, sen ska jag börja mitt snurrande i sängen och antagligen springa på toa några gånger till innan jag kanske lyckas somna.

som om jag skulle ha den turen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0