Philly pilly

2008-09-14 @ 21:44:14
Jag är grymt dålig på att uppdatera. Jag finner inte det särskilt roande längre. För jag vet att ingen bryr sig egentligen. Men ibland känns det bara skönt att skriva lite och det är roligt tidsfördriv.

Jag har sovit hos Filippa sedan i tisdags. Det har varit så jävla roligt. Jag har verkligen känt mig sådär extremt lycklig, har inte varit så lycklig på hur länge som hellst. Vi har spenderat otroligt mycket tid inne i Kristianstad och ätit god mat. Handlat en massa kläder också. I torsdags så var vi i Kristianstad från halv tio på morgonen till fem på kvällen.

MY BABY KLARADE KÖRKORTET. Det var så jävla roligt. Grattis älskade! Så vi åkte hem till henne, snodde caben och körde hem till mig i Åhus.

I fredags så hade  vi fest hemma hos Philly eftersom jag fyllt år ( i tisdags) och hejdå fest. För hon ska flytta till Göteborg (hon kanske drar redan imorgon) och jag är riktigt depp för det. Ja sen var det fest för att hon helt enkelt var ensam hemma. Hennes föräldrar har varit i Österrike och cyklat och druckit en massa vin.

Jag ska hålla tummarna för att hon inte åker imorgon. Samtidigt vill jag att hon åker, för att jag vet att det är något hon verkligen vill. Hon skulle bli lycklig av det. Men jag tänker faktiskt vara sådär egoistisk just nu och bara vilja ha kvar henne här. I love my philly

Philly kommenterade min utväxt. Som jag visste fanns där. Men tänkte få tillbaks min naturliga hårfärg. Men jag kan säga att det är kört nu, bevis på det får ni se senare.

Malin, även om du inte tror det. Så saknar jag dig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0