sick and tierd.

2008-09-18 @ 13:59:40
Jag är riktigt trött. Har sovit otroligt dåligt inatt. För er som inte visste så sover vi på skummadrasser på golvet haha. Men ahmed ska snart köpa en säng. Om ungefär fyra dagar eller något sådant. Eller det är iallafall vad både han och jag hoppas på.
Sen känner jag mig ganska så krasslig. Ont i halsen och allt har jag. Så får se om det blir någon dans för mig ikväll. Annars kör jag väll bara dit syrran.

Väntar¨på att få lite frukost innan jag ska åka in till stan och träffa Malin. Får säga grattis till henne eftersom hon blev moster igår. Riktigt roligt med tanke på att vi satt och snacka om att hennes syster gått över 2 veckor med tiden tidigare på dagen.

Well nu ska jag terra Ahmed och se till att det blir lite mat (han är så otroligt seg).

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0