Simning

2008-09-22 @ 21:23:27
Idag åkte jag in till stan tidigt. Klart att jag skulle ha svårt att somna igår när idag var den enda dagen på veckan jag måste gå upp tidigt.
Var tvungen att åka till Arbetsförmedlingen för att fylla i lite grejer och prata med dem om olika saker. Efter det träffade jag Malin för att äta lunch. Mötte upp min bror och åkte ut till Ahmed för att ta det lugnt i någon timme innan jag och Malin skulle åka och simma.
Simmade i ungefär 50 minuter och det kändes underbart bra. Riktigt skönt är det. Ska kanske simma imorgon eller senare i veckan.

Lagade pasta med baconsås när jag kom hem. Mums var det.
Fast inte om du frågar min bror.

Nu ska jag bara slappa och njuta av min säng.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0