Sölvesborg

2008-09-07 @ 22:08:17
Där har jag spenderat min helg med min bror. Det har varit sjukt härligt och otroligt skönt.
Har fått träffa mina kusiner och mest kollat tv och ätit god mat.
Det är så avslappnade att vara där. Man försvinner från all stress. Så otroligt härligt.
Sen slipper man tänka på en massa personer som bara gör livet jobbigare för en.

Men jag saknar Filippa och Ahmed. Men ska träffa Filippa imorgon på förmiddagen, sen Ahmed lite senare. Riktigt härlig dag ska det bli. Sen ska jag få reda på om jag ska jobba på tisdag eller inte. Skadar inte, för jag behöver pengarna. Inte lite heller.

På Tisdag så flyttar jag till Filippa i några dagar. Det ska bli kul. Att bara slappa och ha så otroligt jävla roligt och festa ska vi göra! Hon fyller ju år på Tisdag. Så det ska bli härliga dagar.

Nu ska jag kolla film och ringa A.

PUSS


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0