Städning

2008-09-15 @ 13:28:41
Står på mitt schema idag. Ska städa mitt rum och lägga i alla mina smycken i smyckeskrinet jag har köpt.
Det är ganska sött och gulligt. Sen att det är svart med läderlook gör inte saken sämre heller. Den är iallafall köpt på mitt kära jobb. Kanske visar en bild på den senare.

Ska iallafall plocka upp min väska som jag haft hos Philly i helgen. Sen ska jag dammsuga och bädda. Det är alltid så härligt när rummet är nystädat. Bara att man ska ta tag i sitt liv och göra det också.
Ska laga lite mat snart. Är otroligt hungrig. Sen ska jag nog ringa Tommy och se hur vi ska göra idag om vi ska ses eller inte.

Känns som om jag har en ganska så fullspäckad vecka, med en massa personer jag måste träffa.

Filippa är iallafall påväg till Göteborg nu, hon sitter på tåget den lilla räkan. Och jag saknar henne. Men snart kommer jag upp och gör gbg osäkert med henne!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0