Upptagen

2008-09-29 @ 13:05:16
Hello everybody!

Jag har inte skrivit på ett tag eftersom jag inte haft så mycket lust.
Det finns inte så mycket att skriva om eftersom mitt liv inte precis är så jätte intressant.

Idag ska jag iallafall till banken för att prata lite med dem med min mamma.
Sen ska jag bara hem och dega. Funderar på att fråga min bror om han vill se
Da Vinci koden med mig. Eftersom det inte finns så mycket att göra en dag som denna.
Har inte precis lust.

Jag mest längtar tills senare i veckan då Filippa kommer hem, sen blir det utgång på Fredag antagligen.

Well, i have a secret.

DEN 1:E NOVEMBER HAR JAG INFLYTTNING I MIN LÄGENHET

I Göteborg, lyckan är total.

Nu är jag hungrig.


PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

Hola! Fan vad kul att det blev götet höddu :P Nu lämnar alla mig ;)

2008-09-29 @ 22:27:44
URL: http://matildakindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0