Well it's time to go.

2008-09-21 @ 00:26:40
Jag är så förbannat sleten. Samtidigt som jag är jätte trött. Så känner jag mig ändå lite pigg. Jag vet jag är otroligt konstig. Inget roligt är det på tv nu heller. Kollar på något om brott på tv 4 fakta. Inte speciellt uppmuntrande eller roligt när man är otroligt mörkrädd. Har dessutom glömt dra ner min rullgardin. Hur jag nu ska våga göra det sen.

Ikväll har vi spelar spel med mina kära föräldrar. Först spelade vi med andra ord. Vilket är ett otroligt roligt spel. Vi fick alla vinna varsin gång vilket var bra iallafall. Sen spelade vi fia med knuff. Det är hatspel nummer 1 för mig. När jag var liten spelade vi alltid det. Min pappa skulle ALLTID slå ut mig. Han lyckades varje gång. "Ge mig en sexa" han fick en sexa. "Ge mig en fyra" han fick en fyra. Varje gång samma sak. Ut med lilla mig. Det slutade oftast med att jag satt under jackorna och bölade. Och inte vann jag denna gången heller nej. Men skönt var att det gjorde inte pappa heller! HA! Otroligt ovanligt. Men det kändes bra för mig iallafall.

Ska snart sova. Eller iallafall försöka. Får se om jag kanske slänger in ett inlägg till lite senare.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VANN! JAG VANN! JAG VANN !

2008-09-21 @ 13:19:19
Postat av: Kim

ja, grattis kära syster.

2008-09-21 @ 13:35:18
URL: http://kiiimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0