Älskade vänner

2009-04-17 @ 20:16:49
Jag älskar mina vänner.
De har nu tvingat med mig till Parkan ikväll.
Så nu ska jag snart möta upp Målle och ta spårvagnen in till stan.
Sen blir det tuve en snabbis innan man drar in till stan.

Blir till att ta det lugnt ikväll.
Speciellt eftersom man inte har några pengar.
Då blir det inte lätt att dricka.

Men jag kommer sova hos Katti och Emelie antagligen eftersom det inte går
bussar till mig på natten. Jag tänker då inte åka spårvagn och gå genom Bergsjön mitt i natten.
Så vi hörs imorgon då jag kommer åka hem antagligen.


Kommentarer
Postat av: EERIKANDERSSON

tack så jättemycket! :D

2009-04-18 @ 12:47:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0