Deleted

2009-04-20 @ 21:48:52
Ledsen, Lättade, Förbannad?

Just nog är jag nog allting på en och samma gång.
Att ni säger något sådant utan att komma och prata med mig först.
Det betyder ju bara att jag inte betytt något för er och att ni inte har värdesatt någonting.
Dessutom att ni skickar det via sms, det bekräftar ju bara det jag tänkt.

På något vis känner jag en lättnad.
För tydligen var vi inte så bra vänner som jag trodde.
Dessutom mådde jag väldigt dåligt av kommentarer som en viss person fällde.
Menade kanske inget illa, men jag tog åt mig så förbannat mycket varje gång.
Det var inte precis roligt att vara 5-hjulet och jag kände mig obekväm.
Men ont gör det, förbannat ont.

Så nu släpper jag alltid, ner till ingenting.

Och försöker gå vidare.


Kommentarer
Postat av: Torkel

Jag blir så förbannat less när jag läser detta.

=(

2009-04-20 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0