Done!

2009-04-28 @ 13:59:41
Nu har jag tvättat all tvätt jag hade!
Otroligt skönt att ha det gjort.
Sen har jag även plockat undan det som behövdes och dammsugat.
Så nu sitter jag är med ett glas te.
Yes, ni läste rätt. Ett glas te.

Både jag och Madde har gett oss f*n på att vi ska lära oss dricka det.
Och det är faktiskt väldigt gott de två sorterna vi köpte
Vi köpte vanilj och jordgubb från Lipton.
Just nu dricker jag jordgubb och jag ska snart hoppa in i duschen och göra vid mig.
För sen ska jag in till stan och möta upp T.
Vi ska upp till vårat förra jobb och be om rekommendentationer.

Sen blir det hem och laga mat till jobbet imorgon.
Ska försöka komma i säng lite tidigare då jag börjar klockan elva imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0