Like it's your birthday

2009-04-18 @ 13:34:21
Igår var en riktigt underbar kväll.
Vi drog in till Gretas (Målle, Emelie, Katti och jag) där vi mötte upp Sanna.
Vi beställde in lite dricka.
Men innan vi hunnit dricka upp det tyckte Målle att vi skulle beställa in mer innan klockan slog tolv då cidern kostar 50 istället för 29. Så det blev en del dricka och någon shot.
Plus att igår kände jag mig förbannat snygg med mina klackskor.
De som känner mig vet att jag nästan aldrig har det.
Men igår så slog jag på stort.

Vi dansade iallafall till halv fyra imorse då vi drog hem och åt kycklingtacos.
Det var en förbannat rolig kväll med mina favorittjejer.
Bättre kan det inte bli.
Eller jo lite pengar på kontot skulle inte skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0