Long time, no see.

2009-04-28 @ 08:30:11
Hej mina vänner!

Det var ett tag sen jag skrev här nu.
Jag har varit så trött de senaste dagarna så jag har bara somnat när jag kommit hem från jobbet.
Men i söndags så bestämde jag och Madde att vi skulle ha lite roligt efter jobbet.
Så vi drog ut på stan och satt först på Gamleport och drack någon cider.
Sen drog vi vidare till Diamond dogs, där de hade världens uslaste liveband.
Men som tur va så spelade de inte så länge.
Det var ändå en helt under kväll.

Idag så är jag uppe väldigt tidigt.
Och jag ska inte ens jobba idag!
Men det är så att jag har tvättstugan från åtta till tolv.
Så det är bara att gå upp om man vill ha rena kläder!

Nej nu ska jag plocka undan lite.
Det är ju min lediga dag idag.
Vilket också innebär städning av lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0