Matlagning

2009-04-24 @ 18:41:38
Nu är man äntligen hemma!
Det var riktigt härligt på stan idag och otroligt härligt väder.
Drog och käkade lite lunch med T.
Sen blev det att gå runt lite med Sanna på stan.
Jag köpte iallafall ett duschdraperi eftersom det jag hade,
har inte precis jag köpt.
Det var förbannat fult och ja, ganska äckligt.
Ett rosa blev det!

Nu ska jag snart ställa mig och laga mat.
Det fick bli pastasallad idag och kyckling till det.
Tror även att ja ska göra ett vitlöksbröd idag.
Mums!

Imorgon blir det jobb så jag ska komma i säng lite tidigare idag hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Torkel

Vad bra att du verkligen köpte det! det är så värt pengarna =)

2009-04-25 @ 00:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0