Ny mobil och hembakad pizza senare

2009-04-19 @ 23:01:26
Idag drog jag och Katti på stan och skulle som sagt kolla inredning.
Men vi hade otroligt mycket hjärnsläpp och kom inte riktigt fram till vad vi skulle köpa.
Jag är ju hennes smakråd!
Sen kom vi på att det kommer bli mycket lättare när hon målat om och börja inreda.
Men det blev iallafall två ljusstakar på väggen och en plåt med små stenar i och sen tre stora stenar som det stod
"harmoni, vänskap, kärlek" på sen två ljus som också ska stå i det fatet.

Sen drog vi och åt lunch på pasta prego, buffé! Förbannat gott.
Drog inom Telenor för att ta numret till försäkringsbolaget så jag skulle kunna få ut en ny mobil när jag tappade den andra på fyllan. Men det slutade med att jag kom ut med en helt annan mobil och ett nytt abonnemang?!?!
MEN JAHA KIM?!?! VAD TÄNKER DU MED !?!? RÖVEN KANSKE?!.

Men jag gillar den och jag sänkte min månadskostnad fast jag betalar på två abonnemang. Awesome.
De är smarta de där försäljarna.


Denna snyggingen är nu min!


Kommentarer
Postat av: emma

Jävlar vad snygg :O jag har också beställt en rosa ;) sjukt att du går med på att betala två stycken haha :S

2009-04-20 @ 10:12:59
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja en riktig godbit, dock blir den ju väldigt lätt repig, jag har ju tyvärr kommit fram till det. Min blir till att kasta när jag är klar med den;)

2009-04-23 @ 23:01:27
URL: http://mardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0