Påsk

2009-04-10 @ 12:01:37
Hejhopp alla!

Nu har man haft sin första natt här i Gällivare.
Känns skönt att sova i en säng och inte på ett tåg.
Nu håller Katti på att rota runt bland alla sina saker och jag sitter bara här och fjollar mig.

Idag så blir det fest som gäller!
Och ja jävlar vad vi ska festa tydligen.
Lina ska hämta upp oss klockan tre. Sen ska vi på after-ski.
Så det är bara på med täckbyxorna och se snygg ut.
Sen ska vi hem till Lina och fortsätta dricka och fixa oss, sen blir det krogen.

Samma sak all over again imorgon.
Men nu så ska jag gå och mysa med alla fyra hundar som finns här!
Vi hörs kanske senare. Eller troligen inte.
Men annars imorgon, om jag hinner innan vi ska fara iväg och grilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0