090824

2009-08-24 @ 12:08:19
Godmorgon.
Eller jag har varit uppe ett tag iallafall.
Idag är det Måndag, vilket innebär att jag jobbar imorgon.
Ska bli ganska skönt ändå nu när jag varit ledig så mycket. Blir lätt rastlös.
Sen kanske Ante kommer på onsdag.

Så idag blir det städning och jag ska även tvätta. Det behövs ska jag säga.
Sen tänkte jag rensa ut garderoberna också på alla hemska kläder som jag inte riktigt
vågat slitas från. Men nu får det vara nog. Jag får inte plats med allt så nu ska skiten ut.

Ska även laga biff sås och potatismos idag.
Gott ska det bli.
Hade även tänkt platta mitt hår om jag orkar.
Så det är kanske dags att ta tag i sitt liv nu och börja städa?
Eller senast klockan ett måste jag börja.

Innan dess ska jag göra nudlar.
Jag är sugen på mackor men jag har ingen ost hemma.
Imorgon är det lööööön! Hallelujah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0