For good times and bad times. I'll be on your side forever more

2009-08-28 @ 13:22:53
Hej alla vänner.

Idag är det äntligen fredag.
Jag är ledig och jag ska bege mig in till stan vid tre för att umgås med
Katti och Sanna.
Vi ska gå runt lite på stan. Sanna skulle kanske köpa en tröja som jag köpte igår.

Igår var jag och Sanna på stan i någon timme och gick runt.
Jag köpte 2 par jeanse, 1 par jeansleggins och 1 awesome t-shirt från Zara och
1 linne från Gina =)
Sen lite smycken.
Efter det kom David också. Sen drog vi hem till Sanna och lagade tacos.
På kvällen kom Katti hem från jobbet så vi mötte henne.

Sanna och jag var sjukt sugna på att se Twilight.
Så det fick bli att gå och hyra den. Så vi käkade chips och drack cola och myste till filmen.
Sen drog jag hem på kvällen.

Idag blir lite av repeat från gårdagen.
Fast nu ska jag på stan med båda två. Sen är det jag och Katti som ska äta en underbar lunch ute.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0