För jag vet att 100 år från nu. Kommer det alltid vara du

2009-08-24 @ 16:40:26
Vad tiden går snabbt när man har roligt.
Nu har jag dammsugit hela lägenheten, plockat undan och rensat min garderob.
Det blev allt en del som fick slängas.

Sen ska jag även städa köket rent och laga mat lite senare.
Jag ska snart springa till tvättstugan då jag har tid om 25 minuter.
Det ska faktiskt bli skönt att få tvättat. Iallafall strumpor.

Sen kanske Katti kommer hit ikväll om man har tur.
Om hon orkar, hon bor ju en bit ifrån.
Så det bli ialalfall slapp framför tv:n ikväll.

Nej nu ska jag slänga på mig något annat än pyjamasbyxorna.
Sen ska jag slänga ner tvätten i en påse så jag kan gå till tvättstugan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0