I know you gotta go

2009-08-12 @ 20:27:36
Hej alla underbara.

Idag är jag ledig.
Riktigt skönt. Så jag var inne i stan innan och träffade Katti en stund och satt
på mitt favorit ställe Cappucino och bara tog det lugnt.
Riktigt skönt.

Annars har det inte hänt så mycket den senaste tiden.
I helgen var jag ju på Mollösund hos Daniel.
Det var riktigt riktigt roligt. Det kändes som en lite mini semester.
Viu hade otroligt fint väder och satt nere vid fyren och drack champagne.
Annars satt vi hemma hos han med ett glas vin och bara pratade.
Det var riktigt mysigt. Jag skulle egentligen åkt hem i Söndags. Men jag hade absolut
ingen lust att lämna paradiset så jag stannade.

Sista kvällen åskade det.
Så vi satt med tända ljus och bara hade det mysigt.
Sen fick man ta bussen hem tjugo över sju på morgonen för att man skulle jobba.
Men jag skulle lätt göra om det.

Nu ska jag snart laga fiskpinnar och potatismos tills imorgon till jobbet.
Sen på fredag kommer Madde och Erik hem till mig. Jag och Madde ska äta potatisgratäng och
fläskfilé. Sen dyker nog Erik upp senare.
Sen bär det av mot Gretas. Awesome.

Nej nu ska jag njuta av att vara ensam lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0