Mollösund

2009-08-07 @ 11:46:44
Nu ska jag strax bege mig in till stan för att möta upp Emelie.
Om vi hinner. Ibland är hon ganska duktig på att va snabb ibland.
Klockan två ska jag med bussen till Mollösund.
Det ska bli förbannat roligt.

Mindre roligt är att det tar tre timmar att åka dit.
Men jag har sista boken i twilight serien att läsa.
Åh, älskar den serien.

Harry Potter och Twilight är lätt mina favoriter.

Nej nu ska jag packa färdigt och sen beger jag mig.
Jag kommer inte uppdatera under helgen. Vilket inte kommer va så förvånande va.
Eftersom jag nästan aldrig uppdaterar annars. Nu har det blivit tre gånger på väldigt kort tid.
Kors i taket.

Btw. Mollösund är ett fiskesamhälle.
Och ja, vad tycker jag om fisk?



Mollösund

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja själv åker man ju till flygplatsen om en timme;)

2009-08-07 @ 15:24:23
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0