Party

2009-08-15 @ 20:25:22
Igår var Madde hemma hos mig och vi förfestade till singstar och åt fläskfilé med potatisgratäng.
Jag gjorde även en grekisksallad och Tzatskiki till det. Riktigt underbart gott var det.
Erik dök även upp lite senare och sjöng med oss.

Vid tio drog vi in till stan för att gå till Gretas. Det var första gången Madde var på en gayklubb,
någonsin.
Jag lovar att vi hade så otroligt roligt. Det hade Madde också, hoppas jag?
Vi dansade till gamla 80-tals låtar och bara hade underbart roligt.

Men vi skulle ju trotsallt jobba så vi var hemma tio över två efter att ha ätit
kebab.
Klockan halv åtta skulle vi upp imorse, men vi kom inte upp försen vid tio i åtta.
Sen bar det av mot Jysk och en riktigt jobbig dag.
Det har gått så otroligt långsamt idag, men det har ändå varit hyffsat med folk.

Nu har jag städat undan sedan igår. Alla flaskor är borta och disken är diskad. Snart ska jag ta
och göra varma mackor innan jag ska krypa ner i sängen. Börjar klockan elva imorgon och vill vara utvilad
imorgon för en gångs skull. Iallafall om man jämför med idag.

Det kommer dyka upp bilder, förr eller senare. Tror jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0