Sliten

2009-08-23 @ 00:05:31
Det blev utgång igår.
Emelie ställde in i sista minuten igår. Tråkigt.
Men jag drog hem till underbara Katti och Sanna.
Där drack jag och Katti varsin öl innan vi drog vidare till Gretas.
Sanna följde också med.
Utanför Gretas väntade Erik på mig =).

Det var inte alls mycket folk på stället igår, men vi hade riktigt roligt ändå.
Jag och Katti flippade båda två ut på dansgolvet och hade galet roligt.
Sen blev det nattkäk på Burker King.

Idag så drog jag och Katti på stan och hon handlade och jag kollade.
Haha. Eller en fika på Cappucino hann vi med.
Sen drog vi hem till henne och lagade pastasallad. Vi skulle ha kyckling till.
Men mitt i allting så slutade spisen fungera!? Så kycklingen blev inte klar innan jag
var tvungen att dra hem för att Andreas skulle komma till mig.

Well, Anderas har åkt hem och det aset åker till Cypern på måndag *avis*.
Själv ska jag snart hoppa i sängen för jag är otroligt trött.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0