So, where do you go when you're lonely?

2009-08-25 @ 23:47:18
Idag har jag jobbat och slitit röven av mig.
Men det är ändå ganska skönt att jobba efter att ha varit ledig hur länge som helst.
Dessutom sitter det aldrig fel i plånboken.

Det är alltid roligt att träffa alla underbara människor som jag jobbar med.
Typiskt att inte Madde jobbade bara. Men henne får jag skvallra med imorgon!
Fick stänga med Frank idag. Och som ALLTID när jag och Frank stänger så tar det 100
år innan vi kommer därifrån. Så vi missade såklart bussen. Så skulle han gå in på Coop och handla.
Jag fick snällt sitta utanför och hålla påsarna. Men jag fick en cola av han iallafall.

Nu har jag precis krängt i mig en cibatta med tonfisk. MUMS.
Snart blir det antagligen sängen.

Jag hoppas du kommer imorgon, annars så fan !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0