Utgång

2009-08-21 @ 16:31:52
Hej mina vänner.

Idag är det äntligen fredag som man brukar säga och jag är ledig fram tills Tisdag.
Min ledighet började igår, och dåligt började den också. Jag mår inte särskilt bra och känner mig helt deppig.
Men Emelie räddade mig lite igår och vi var ute och gick i 1½ timme igår i Bergsjön och i Kortedala. Så jag var hemma runt halv tolv. Lite läskigt sådär.

Idag känns det inte sådär jätte mycket bättre,
Men som tur är har man underbara vänner. Så idag räddar antagligen Emelie mig idag igen.
ikväll blir det utgång. Erik ville också att jag skulle med ut. Så ja. Det var bara att hoppa in i duschen och börja fixa sig.
Emelie ska antagligen komma hit innan vi drar in till stan.

Det ska bli skönt att ha en kväll med sina vänner. Det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0