And you can tell everybody. That this is your song.

2009-12-03 @ 22:45:17
Godkväll.

Sitter i min mysiga lägenhet. Har satt upp alla ljusstakar nu och granen är på plats.
Jag vet att det kanske är lite tidigt för granen men jag kan inte låta bli.
Jag ville ha lite julkänsla. Jag har plockat undan allt i lägenheten nu. Jag ska bara dammsuga och
torka golven. Men det kan jag ju inte göra nu när klockan är så mycket.

Imorgon ska jag hem till Madde efter jobbet. Vi ska ut och ha lite roligt.
Det var alldeles för länge sedan.
Sen på lördag ska jag jobba. Men jag sover hos Madde så är det nära till jobbet iallafall.

Nej nu ska jag äta upp min gröt och njuta lite till av livet.
Sen sova

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0