Just so you know

2009-12-31 @ 12:13:41
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm nej jag kan inte komma på något. Gud vad tråkig jag är.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope inte en enda.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min morfar lämnade oss i början på året.
5. Vilka länder besökte du? I år har jag bara varit i Sverige. Tyvärr
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det är det ;D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14/1
8. Vad var din största framgång 2009? Jobbet jag lyckades skaffa, och lägenhet.
9. Största misstaget? Oj, jag kan faktiskt inte komma på något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja inte sådär jätte sjuk precis. Mer förkyld
11. Bästa köpet? Jadu, mina rosa skor kanske? Haha jag vet inte. Har köpt så mycket.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Utekvällar, lätt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Lärde känna Erik :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Shattered glass & Bad Romance. Sen låtar från FM Static
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj
19. Blev du kär i år? Jo, jag blev ju det.....
20. Favoritprogram på tv Yes, Ugly Betty, Greys anatomy, OTH, Gossip girl. En massa!
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? FM Static
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hmm mack-grill?
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag tror inte jag önskade mig något speciellt faktiskt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Den firades hemma hos Katti i Tuve. Kvällen slutade med att vi tog en taxi till mig klockan tolv för att hämta mer vodka. 1000:- gick taxin på och ingen drack vodkan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pojkvän
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierande.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vännermErik, antonio och Andrea
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsson!
31. Vem saknade du? Juwhan, familjen, Tessie. Massa människor
32. De bästa nya människorna du träffade? Erik, Antonio och Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0