That body is a masterpiece The order is one in every hundred years But ain’t no doubt i’m taking it home

2009-12-02 @ 21:33:02



Godkväll!

Idag är jag helt slut. Jag känner mig inte helt hundra.
Jag skulle egentligen fortsatt städningen. Men jag orkar inte.
Så jag har ätit lite mackor och druckit te. Nu ska jag snart hoppa i säng faktiskt.

Imorgon är det torsdag. Det känns otroligt skönt, snart helg igen.
Så jag kan  få sova ut och göra ingenting. Eller ja, umgås med vänner blir det såklart.
Katti ska ju snart överge mig för Gällivare. Så jag få umgås med henne så mycket som möjligt.

DU ÄR DUM. ;D

Nej nu ska jag kolla klart på Greys och sen blir det bädden.

Puss

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag är inte dum, blir ju bara borta 2 veckor. det går fort, du ska jag ju själv iväg så du ska se att snart är det nyårsafton och då jävlar smäller de :)

2009-12-03 @ 21:40:26
URL: http://katarinaapelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0