Matlagning

2009-02-15 @ 22:37:24
Well, jag lät min syster laga maten idag.
Kändes skönt att få lite serverat.
Det händer inte så ofta nu för tiden.

Men det var kanske ett litet misstag.
Det slutade med att hon stod och skrek.
Brände fast falukorven och var förbannad.
Men det gick faktiskt att äta iallafall.

Sen sitter jag och kollar på beck, men har inte riktigt orkat följa
med i handlingen. Den är inte riktigt lika bra som de andra
Beck filmerna faktiskt.

Men jag ska snart hoppa i säng.
Ska in till stan imorgon och handla en underbar
Jeansjacka.
Sen ska vi gå till Kunsgatan och kolla lite.


Kommentarer
Postat av: syster

det var minsann inte lätt ! hahaha

2009-02-16 @ 00:38:42
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0