the sun will come out tomorrow

2009-02-13 @ 19:41:17
Imorgon kommer min älskade syster hit med sin kompis Linda.
Det är alltid lika roligt att få träffa sin älskade syster igen.
Synd att min bror inte är här bara.
Men han får komma en annan gång.

Jag skulle egentligen åkt hem till min lägenhet ikväll.
Men åker nog imorgon.
Emelie ska med och hon orkade inte åka ikväll.
Men jag har grymt med lust att komma hem.
Så får se om jag åker lite senare ändå.

Nu är jag bara sjukt hungrig och funderar på om jag ska koka pasta eller något.
Alltid hungrig när jag kommer hem från jobbet.
Fast jobbet var faktiskt ganska okej idag.
Det gick snabbt och jag sålde :)

Nu ska jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0