090101

2009-01-01 @ 14:23:07
Första inlägget år 2009.

Det var en härligt kväll igår med några av mina favoriter.
Vi var först hemma hos Emelie och Katta som alla vet.
Sen lite senare drog vi in till stan och gick till Blvd.
Vi gick runt och var allmänt onyktra och hade trevligt.
Sen köpte Katta en champagne för 800 (!) som vi skulle skåla med vid tolvslaget.

Det var en riktigt härligt kväll och jag är nöjd!
Kattis åkte hem lite tidigare. Hon blev tydligen ganska så full.
Jag och Emelie begav oss till BurgerKing och krängde i oss en massa mat.
Johan stannade på Blvd.

Tog bussen hem vid tre tiden och satte mig vid datan när jag kom hem.
Mådde allmänt illa.
Gick och lade mig vid femtiden imorse.

Nu har jag sovit i några timmar och känner mig ganska så bra.
Lite yr möjligtvis.
Måste städa lägenheten då min älskade syster kommer imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0