Awesome

2009-01-04 @ 01:40:55
Har tagit evigheter att försöka komma in på bloggen.
Men jag gav då banne mig inte upp!

Idag har jag och Emma varit inne i stan och kollar i en massa affärer. Det var riktigt kul.
Sen kom vi hem vid sextiden och gjorde oss iordning för att sedan dra till Emelie och Katarina.
Där vi satt och tog det lungt och jag tog ett glas vin.

Sen bestämde vi oss för att dra till Linné.
Vi kom på under tiden vi åkte att vi var hungriga.
Så vi gick in på en Grekisk restaurang och åt god mat.

Sen blev det att dra sig hemmåt.
Nu sitter man här och kollar på scream och njuter av att vara hemma.

__

Jag kan säga att jag är riktigt förbannat glad över att ha träffat massa guldkorn här uppe.
Katta, Emelie och Jessy.
Jag kan säga att jag är överlycklig över att ha träffat er.

Nej, nu blir det nog sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0