Hospital

2009-01-01 @ 22:16:27
Jag sa ju innan att jag skulle berätta något tråkigt som jag fick reda på idag.
Min mormor ringde mig innan för att prata lite.
Som vanligt handlar det oftast om morfar och hur allt är just nu.

Idag fick jag reda på att morfar hade mått så dåligt.
Mått illa och spytt hur mycket som helst.
Så en ambulans fick komma och hämta honom idag.

Som ett slag i magen.
Eftersom de har sagt att han ska få bromsmedicin om han inte blir ännu sämre till nyår.
Så jag hoppas att det fortfarande är aktuellt.
Jag vet inte..

90% av mina dagar går åt till att jag tänker på morfar.
Hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag älskar honom.
Jag vill inte förlora honom.
Men jag inser att det antagligen kommer att hända.

Just därför kommer inte år 2009 vara det bästa året.
Snarare ett av de värsta.

Jag är inte den som ber till Gud.
Men idag, då ska jag fan be.


Kommentarer
Postat av: idiil

hoppas han blir bättre ,

2009-01-02 @ 21:38:35
URL: http://imoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0