What a night

2009-01-18 @ 17:52:22
Drog som sagt hem till Emelie och Katarina igår.
Drog in till stan senare, men drog ganska snabbt hem igen.
Väl hemma fick Emelie den fina idéen att vi skulle ut och rida.

Klockan var då två på natten.
Vi han ungefär rida i 15 minuter.
Då fick Emelies häst fnatt och skenade iväg.
Emelie lyckades inte hålla sig kvar.

Hon trillade av, bröt foten.
Jag och Katarina fick leda tillbaks alla hästarna till stallet.
Sen tog vi en skottkärra och hämtade Emelie.
Ringde ambulans och sen fick jag åka med henne till sjukhuset.
Där satt jag från fyra på morgonen till tjugo över åtta imorse.

Emelie ska opereras imorgon.
Jag är trött.
Måste packa

Vilken lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: syster

vilken misslyckad kväll :(

stackars emelie!

2009-01-19 @ 22:11:20
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0