good friends and good food

2009-07-08 @ 23:35:16
Jag hade Målle och Emelie här hos mig i Söndags och det var väldigt trevligt.
Vi åt tacos, otroligt förbannat gott.
Sen såg vi på Green street hooligans. Det måste vara en av de bästa filmerna ever.
Efter dirty dancing 2, alla som känner mig vet att jag är helt besatt av diego luna som spelar en av huvudrollerna i den filmen.
Anyway, sen kollade vi på "säg att du älskar mig".
Filmen är i sig faktiskt jävligt bra. Men den är så förbannat hemsk!
Sen kan jag ha väldigt svårt att förstå vad de säger ibland. Men grymt bra handling.

Sen har jag bara jobbat, som vanligt.
Jobb, jobb jobb och åter jobb.
Jag är helt ärligt, helt slut!
Dagarna känns bara som om de går på repeat om och om igen.
Men snart ska jag vara ledig. På Söndag, så har jag en dags ledighet.
Det känns nästan lite skrattretande när man jobbat mer än 7 dagar i rad.
Så får jag 1 dag ledig. Men det ska bli otroligt skönt iallafall.  Tvättstugan är bokad. Behövs verkligen.
Sen blir det förhoppningsvis utgång med Målle och Emelie också. Hoppas jag. Skulle va kul, eftersom jag slipper tänka på att jag ska upp dagen efter till jobbet.

Nej nu, sängen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0