Jobb, och åter jobb.

2009-07-04 @ 20:11:35
jag vet att jag uppdaterar dåligt.
Vilket Emelie, som vanligt. Är noga att påpeka mig om.
Men jag jobbar sex dagar i veckan och är alltid totalt slut.
Men i Torsdags så var jag faktiskt ledig. Min enda dag denna veckan.
Då mötte jag upp Emelie och Beye sen satt vi vid kungsportsplatsen.

Precis vid vattnet satt vi och mumsade på frukt och drack vatten.
Men sen hade Beye med sig en flaska vin eller vad det nu var, som vi även drack lite av.
Målle kom och gjorde oss sällskap efter ett tag. Då fick de helt plötsligt för sig att vi skulle gå på bio
och se "my bloody valentine" eller vad den nu heter. Tur som jag hade (det är en skräck och alla vet hur mycket jag hatar skräck. Dessutom är den i 3D) så gick den inte på den biografen.

Så vi drog till Franks där Målle kunde käka och vi satt helt dåsiga av värmen.
Sen, ja, så har det bara varit jobb och åter lite jobb.

Nu består kvällen av städning då Emelie och Målle kommer hit på middag och vin. Trevligt.
Sen ska jag ta hand om mig själv med inpackningar och allt vad som finns.

Vi hörs igen när jag, ja. Har ork.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0