Ouch!

2009-07-29 @ 23:23:00
Jag har helt totalt, ärligt. Glömt bort att jag har en blogg.

Jag har varit i Skåne och det var totally awesome.
Drog dit i fredags och var framme redan halv elva på morgonen.
Jag och Tildis tog tåget tio i åtta på morgonen så lite trött var man allt.

I Åhus drog jag in på bolaget och handlade lite cider för att sen dra hem och däcka i soffan.
På kvällen drog jag in till stan och käkade med min syster och hennes kompis Matilda.
Drog till Christian en runda och spelade Rock band. Fy satan var roligt det är.

Sen blev det bara att möta upp Jeanette och dra hem till Alexander på förfest.
Kvällen slutade på banken. Lite otippat för att Jea, inte alls var sugen på att dra ut.
Men så blev det och det var förbannat roligt.

Lördagen blev det lite shopping. Köpte en tröja och naglar och lite nagellack.
På kvällen träffade jag Tessie och tåg måste mat på House och Bagels.
glömmer alltid bort hur gott det är där!
Bio hann jag även med på kvällen med älskade Christian, det blev Harry Potter. Lycklig var jag.
Filmen är sjukt bra btw. Jag är ett riktigt fan av Harry Potter jag älskar det. Men Christian är inte så stort fan,
men han gillade filmen ändå.

På söndagen åkte jag hem till mormor med mamma och syster.
Där åt vi pasta med köttfärssås, sjuktligt gott.
Sen bar det av hem till Christian och slappade framför tv:n och åt godis.

__

Nu är jag som sagt tillbaks i Götet, på gott och ont gissar jag.
Har plockat lite i lägenheten, men imorgon blir det grov storstädning för mamma
och syster kommer på fredag.

Imorgon blir det sushi med Katti och slapp med Tilids.
Nu ska jag kränga lite mer chips, sen blir det sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0