Trött

2009-07-20 @ 09:29:07
Hej alla.

Jag är förbannat trött idag, men ska snart bege mig till jobbet.
Jag gör inte så mycket mer än att jobbar faktiskt. Men det känns alltid bra när lönen kommer.
Fast jag har hunnit att umgås med Katti och Tildis de senaste dagarna, det gillas.

På fredag beger jag mig söder ut igen. And it feels awesome.
Det är kanske inte så länge sedan jag var där. Men det känns som en evighet.
Förbannat roligt ska det bli att träffa alla igen och bara känna sig hemma. Det gillas.
Stannar där tills måndag då jag måste hem för att jag jobbar på tisdag. Kul jul.

Men min mamma ska äntligen komma upp till Göteborg så hon och min syster kommer på
fredagen och stannar helgen. Det ska bli förbannat roligt.

Nej nu får jag göra mig redo för en dags jobb då jag stänger ikväll. Mindre roligt.
Men ett plus är att jag stänger med Madde.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0